Czy wiesz, że...
W okresie 1956-1965 wyprodukowano ponad 91 tysięcy motocykli Junak, w tym ok. 10 tysięcy sztuk modelu M07 oraz rajdowego M07-R, crossowego M07-C, ponad 2 tysiące trójkołowców mod. B20 (dostawczy) oraz kilka tysięcy wózków bocznych WB1 / W03. Motocyl Junak produkowany był w SFM Szczecin, natomiast silniki S03 w Zakładach Sprzętu Motoryzacyjnego w Łodzi.

USZCZELKA PODSZYBIA IVECO UNIJET 2000> ORYGINAL.

1. LAMPA PRZÓD LEWA AUDI A4 01-04 ROK SOCZEWKA.
2. ŁĄCZNIK STABILIZATORA PRZÓD FORD COUGAR.
3. SPRĘŻARKA KLIMATYZACJI BMW E36 1.6 316.
4. VW PASSAT B3 KOŁO PASOWE 91R 1,8.
5. TOYOTA COROLLA PRZOD LEWY PRAWY CWIARTKA 02- HB 5D.
6. FORD,CITROEN,PEUGEOT, 1.6 HDI 1.6HDI 109 KM NOWA.
7. MAZDA 3 RADIO+CD.
8. SKODA OCTAVIA POD SPRYSKI ZDERZAK PRZÓD.
9. ZAWIESZENIE TYŁ RENAULT MASTER 2000R.
10. POMPA PALIWA KIA RIO 01 DC 1.3 16V A3E KOMBI.
11. PODSUFITKA IVECO DAILY UNIJET 2006R>+DUBELT.
12. ŚLIZG ZDERZAKA TYLNY LEWY TYŁ CR-V 06-10 CRV.
13. WSPORNIK ZDERZAKA LEWY IVECO DAILY UNIJET MY2006.
14. WSPORNIK ZDERZAKA PRAWY IVECO DAILY UNIJET MY2006.
15. DACH PŁAT PRZEDNIA CZĘŚC DUBELT KABINA IVECO.
16. USZCZELKA GÓRNA SZYBY CZOŁOWEJ IVECO TECTOR.
17. USZCZELKA SZYBY WKLEJANEJ DRZWI PRZEDNIE IVECO EC.
18. USZCZELKA PODSZYBIA IVECO UNIJET 2000> ORYGINAL.
19. OPEL OMEGA A 2.0 92 - SIŁOWNIK KLAPKI PALIWA.
20. AMORTYZATOR TYŁ IVECO DAILY UNIJET 2000R> KPL.
21. PRZEWÓD WODNY IVECO DAILY M.Y. 2006.
23. VACUM POMPA MERCEDES SPRINTER 2,3 D.
24. PRZEWÓD PALIWOWY FILTR - TRÓJNIK IVECO DAILY 2.8.
25. PODUSZKA SILNIKA DAILY UNIJET MY2006.

Brak komentarzy:

KATALOG AUTO CZĘŚCI

KATALOG AUTO CZĘŚCI
Wymiana i naprawa części w samochodzie
Czy wiesz że....
- BMW S63 jest pierwszym ośmiocylindrowym silnikiem benzynowym w układzie „V” produkowanym przez BMW, w którym zastosowano wspólny kolektor wydechowy dla obydwu rzędów cylindrów, układ Twin Scroll Twin Turbo i bezpośredni wtrysk paliwa (High Precision Injection).

- ESP, czyli Electronic Stability Program to elektroniczny program stabilizacji, będący układem elektronicznym stabilizującym tor jazdy auta podczas pokonywania zakrętów. Sstem przejmuje kontrolę nad układami ABS i ASR.