Czy wiesz, że...
W okresie 1956-1965 wyprodukowano ponad 91 tysięcy motocykli Junak, w tym ok. 10 tysięcy sztuk modelu M07 oraz rajdowego M07-R, crossowego M07-C, ponad 2 tysiące trójkołowców mod. B20 (dostawczy) oraz kilka tysięcy wózków bocznych WB1 / W03. Motocyl Junak produkowany był w SFM Szczecin, natomiast silniki S03 w Zakładach Sprzętu Motoryzacyjnego w Łodzi.

SPOJLER ZA KABINOWY MAN F 2000 19.403 LEWY PRAWY.

Lista części:
1. 4 FELGI AUDI,SEAT,VW,SKODA-17 5X112 -GERMANY.
2. ORGANIZER KUFER TORBA VW POLO GOLF PASSAT SHARAN.
3. CHŁODNICA PEUGEOT 206 1.4 HDI - BEZ KLIMATYZACJI.
4. OSLONA FILTRA POWIETRZA AUDI A4 2.0 B.
5. CHŁODNICA KLIMATYZACJI TOYOTA CELICA 1.8 VVT-I.
6. RURA BŁOTNIKA ACTROS MERCEDES MP1 UCHWYT WSPORNIK.
7. RURA BŁOTNIKA MAN TGA 01-06 UCHWYT WSPORNIK.
8. OWIEWKA KABINY RENAULT MAGNUM PULIK NAROŻNA.
9. OWIEWKA KABINY RENAULT MAGNUM PULIK NAROŻNA.
10. SPOJLER ZA KABINOWY RENAULT MAGNUM LEWY PRAWY.
11. OBUDOWA STOPNIA KABINY DAF 85 CF LIFT 01-> LEWA.
12. SPOJLER ZA KABINOWY MAN F 2000 19.403 LEWY PRAWY.
13. VOLVO FH12 PRZEDŁUZENIE DRZWI PRAWE 94-01.
14. SPOJLER ZA KABINOWY VOLVO FH 12 KOSA LEWA.
15. MAN TGA 01-06 KLAPA SCHOWKA DRZWI BIALE.
16. PRZEDŁUŻENIE BŁOTNIKA KABINY DAF CF ,-00 STARY L.
17. POKRYWA SCHOWKA DRZWI VOLVO FH12 94-01 LEWA.
18. ATRAPA PRZEDNIA RENAULT MAGNUM 94-97.
19. BŁOTNIK PRAWY TYLNY TYLNI TYŁ A6 KOMBI 2005-2010.
20. BŁOTNIK TYLNI TYLNY MAN TGA LEWY PRZEDNI.
21. BŁOTNIK DAF CF XF ZA KABINOWY LEWY ZA KOLEM.
22. NADKOLE BLOTNIK RENAULT PREMIUM PODKABINOWE LEWE.
23. RENAULT MAGNUM TECH RURA PRZEWOD FILTR TURBO FAJKA.

Brak komentarzy:

KATALOG AUTO CZĘŚCI

KATALOG AUTO CZĘŚCI
Wymiana i naprawa części w samochodzie
Czy wiesz że....
- BMW S63 jest pierwszym ośmiocylindrowym silnikiem benzynowym w układzie „V” produkowanym przez BMW, w którym zastosowano wspólny kolektor wydechowy dla obydwu rzędów cylindrów, układ Twin Scroll Twin Turbo i bezpośredni wtrysk paliwa (High Precision Injection).

- ESP, czyli Electronic Stability Program to elektroniczny program stabilizacji, będący układem elektronicznym stabilizującym tor jazdy auta podczas pokonywania zakrętów. Sstem przejmuje kontrolę nad układami ABS i ASR.