Czy wiesz, że...
W okresie 1956-1965 wyprodukowano ponad 91 tysięcy motocykli Junak, w tym ok. 10 tysięcy sztuk modelu M07 oraz rajdowego M07-R, crossowego M07-C, ponad 2 tysiące trójkołowców mod. B20 (dostawczy) oraz kilka tysięcy wózków bocznych WB1 / W03. Motocyl Junak produkowany był w SFM Szczecin, natomiast silniki S03 w Zakładach Sprzętu Motoryzacyjnego w Łodzi.

MERCEDES W124 W202 W210 2,5 TD - OBUDOWA F OLEJU.

Lista części:
1. AC SCHNITZER 7 X 15 ET30.
2. NAGRZEWNICA WENTYLATOR CITROEN C3.
3. LAMPA TYLNA PRAWA LEWA FORD SCORPIO 96R.
4. BŁOTNIK ĆWIARTKA LEWY TYŁ PEUGEOT 307.
5. DRZWI PRAWE LEWE PRZÓD TYŁ - ALFA ROMEO 145 146.
6. FORD C-MAX 2.0 TDCI PEDAŁ HAMULCA.
7. FORD C-MAX 2.0 TDCI PEDAŁ SPRZĘGŁA.
8. FORD C-MAX 2.0 TDCI RURA WĄŻ.
9. MERCEDES SPRINTER VW CRAFTER PODSUFITKA.
10. CITROEN C4 PICASSO DACH.
11. DRZWI BOK SCUDO JUMPY EXPERT 2007 2008 2009 2010.
12. OPEL ASTRA II /2.0 DTL/ PUSZKA Z BEZPIECZNIKAMI.
13. FORD C-MAX 2.0 TDCI NAGRZEWNICA.
14. MERCEDES W124 W202 W210 2,5 TD - OBUDOWA F OLEJU.
15. AMORTYZATORY TYŁ OPEL ASTRA II G KOMBI.
16. KIA SHUMA SEPHIA 1.5 16V DOHC POKRYWA Z PLASTIKIEM.
17. PRZEGUB WEWNĘTRZNY PASSAT B5, B6, AUDI A4, A6, A8.
18. AMORTYZATORY VW GOLF 2 3 JETTA VENTO TA TECHNIX.
19. FILTR POWIETRZA FILTRON AK 317 ZAMIENNIK.
20. LICZNIK PREDKOŚCIOMIERZ ALFA ROMEO 156 2.0 JTS.
21. KRATKA NAWIEWU ALFA ROMEO 156.
22. MIESZEK HAMULCA RĘCZNEGO ALFA ROMEO 156.
23. PANEL STEROWANIA ŚWIATŁAMI ALFA ROMEO 156.
24. MODUŁ KOMFORTU ALFA ROMEO 156 60674573.
25. OPEL VECTRA B CZUJNIK POŁOŻENIA XENON XENONA.

Brak komentarzy:

KATALOG AUTO CZĘŚCI

KATALOG AUTO CZĘŚCI
Wymiana i naprawa części w samochodzie
Czy wiesz że....
- BMW S63 jest pierwszym ośmiocylindrowym silnikiem benzynowym w układzie „V” produkowanym przez BMW, w którym zastosowano wspólny kolektor wydechowy dla obydwu rzędów cylindrów, układ Twin Scroll Twin Turbo i bezpośredni wtrysk paliwa (High Precision Injection).

- ESP, czyli Electronic Stability Program to elektroniczny program stabilizacji, będący układem elektronicznym stabilizującym tor jazdy auta podczas pokonywania zakrętów. Sstem przejmuje kontrolę nad układami ABS i ASR.